Ekonomické zajištění
V oblasti předpisu a evidence plateb:
- vedení evidence vlastníků bytových a nebytových jednotek,
- předpis a kontrola veškerých zálohových plateb na úhrady za plnění spojené s užíváním jednotky),
- zasílání upomínek, vedení přehledu neplatičů,
- předkládání přehledu neplatičů ve zvoleném intervalu,
- jednou za rok zpracovávat a předávat příkazci vyúčtování zálohových plateb a ostatních úhrad, které jsou spojené s provozem domu a pozemku a s užíváním jednotek. Součástí vyúčtování služeb je i zpracování vyúčtování spotřeby tepla na vytápění a ohřev teplé vody a vyúčtování spotřeby SV a TUV. Vyúčtování předložit nejpozději do 30.04. příslušného roku,
- předložit přehled k vypořádání přeplatků a nedoplatků,
- dle pokynu příkazce upravovat zálohy za služby spojené s užíváním jednotek a provozem domu v závislosti na výsledcích vyúčtování služeb případně navrhovat změny záloh dle aktuálního stavu,
- na základě písemného souhlasu a plné moci vymáhat dlužné částky, případně i s příslušenstvím, které uživatelé bytu, nebytových prostor a společných částí domu a pozemku neuhradili dle předpisu v určeném termínu,
- zajišťovat z účtu SVJ úhradu všech pravidelných povinných plateb a plateb spojených s provozem nemovitosti
- kontrolovat oprávněnost a správnost faktur před jejich úhradou
- vést evidenci vlastníků za součinnosti s výborem včetně kontaktů
V oblasti účetní:
- vedení účetnictví v souladu se zákonem o účetnictví, zákonem o daních z příjmu, dalších souvisejících předpisu a podle doplňujících metodických pokynů příkazce tak, aby účetní závěrka sestavená na jeho základě podávala věrný a poctivý obraz předmětu účetnictví a finanční situace účetní jednotky,
- předat příkazci roční účetní závěrku pro založení na OR,
- vedení mzdové agendy pro statutární orgán,
- v souladu s příslušnými právními předpisy uspořádat a zajistit veškeré účetní doklady a podklady operativní evidence dokládající úplnost a průkaznost účetnictví výkaznictví, které budou po uzavření účetnictví za daný kalendářní rok předány Příkazci k jeho vlastní archivaci,
- v průběhu účetního období umožňovat Příkazci nahlédnutí do účetních a jiných dokladů a kontrolu jejich existence
Ostatní služby spojené se správou domu:
- Připojení k on-line správě IPartner, kde vlastníci vidí proběhlé platby předpisu, výsledky vyúčtování, odečty měřidel, uhrazené faktury/náklady atd.
- Změna EL při změně vlastnických práv
- Změna předpisu vždy, kdy bude tato změna nutná
- Vypracování dokumentu Potvrzení o neexistenci dluhu na bytové jednotce dle § 1186 NOZ odst. 2)
- Zajistit a předložit podklady pro žaloby a pro řešení pojistných událostí
- Zajištění právních služeb prostřednictvím smluvní právní kanceláře
- Účast na Shromáždění SVJ 1x ročně
- Připojení k havarijní službě
- Zajištění Pojistné smlouvy pojištění majetku a nemovitosti připojením pod naší rámcovou smlouvu u Generali Česká
