Ekonomické zajištění

V oblasti předpisu a evidence plateb:

  • vedení evidence vlastníků bytových a nebytových jednotek,
  • předpis a kontrola veškerých zálohových plateb na úhrady za plnění spojené s užíváním jednotky),
  • zasílání upomínek, vedení přehledu neplatičů,
  • předkládání přehledu neplatičů ve zvoleném intervalu,
  • jednou za rok zpracovávat a předávat příkazci vyúčtování zálohových plateb a ostatních úhrad, které jsou spojené s provozem domu a pozemku a s užíváním jednotek. Součástí vyúčtování služeb je i zpracování vyúčtování spotřeby tepla na vytápění a ohřev teplé vody a vyúčtování spotřeby SV a TUV. Vyúčtování předložit nejpozději do 30.04. příslušného roku,
  • předložit přehled k vypořádání přeplatků a nedoplatků,
  • dle pokynu příkazce upravovat zálohy za služby spojené s užíváním jednotek a provozem domu v závislosti na výsledcích vyúčtování služeb případně navrhovat změny záloh dle aktuálního stavu,
  • na základě písemného souhlasu a plné moci vymáhat dlužné částky, případně i s příslušenstvím, které uživatelé bytu, nebytových prostor a společných částí domu a pozemku neuhradili dle předpisu v určeném termínu,
  • zajišťovat z účtu SVJ úhradu všech pravidelných povinných plateb a plateb spojených s provozem nemovitosti
  • kontrolovat oprávněnost a správnost faktur před jejich úhradou
  • vést evidenci vlastníků za součinnosti s výborem včetně kontaktů

V oblasti účetní:

  • vedení účetnictví v souladu se zákonem o účetnictví, zákonem o daních z příjmu, dalších souvisejících předpisu a podle doplňujících metodických pokynů příkazce tak, aby účetní závěrka sestavená na jeho základě podávala věrný a poctivý obraz předmětu účetnictví a finanční situace účetní jednotky,
  • předat příkazci roční účetní závěrku pro založení na OR,
  • vedení mzdové agendy pro statutární orgán,
  • v souladu s příslušnými právními předpisy uspořádat a zajistit veškeré účetní doklady a podklady operativní evidence dokládající úplnost a průkaznost účetnictví výkaznictví, které budou po uzavření účetnictví za daný kalendářní rok předány Příkazci k jeho vlastní archivaci,
  • v průběhu účetního období umožňovat Příkazci nahlédnutí do účetních a jiných dokladů a kontrolu jejich existence

Ostatní služby spojené se správou domu:

  • Připojení k on-line správě IPartner, kde vlastníci vidí proběhlé platby předpisu, výsledky vyúčtování, odečty měřidel, uhrazené faktury/náklady atd.
  • Změna EL při změně vlastnických práv
  • Změna předpisu vždy, kdy bude tato změna nutná
  • Vypracování dokumentu Potvrzení o neexistenci dluhu na bytové jednotce dle § 1186 NOZ odst. 2)
  • Zajistit a předložit podklady pro žaloby a pro řešení pojistných událostí
  • Zajištění právních služeb prostřednictvím smluvní právní kanceláře
  • Účast na Shromáždění SVJ 1x ročně
  • Připojení k havarijní službě
  • Zajištění Pojistné smlouvy pojištění majetku a nemovitosti připojením pod naší rámcovou smlouvu u Generali Česká