Technické zajištění nemovitostí

  • Vést evidenci domu, bytů, nebytových prostorů, pozemku.
  • Uchovávat dokumentaci vztahující se k předmětu této smlouvy a vést její evidenci.
  • Zajišťovat dokumentaci předepsanou obecně závaznými předpisy.
  • Vést evidenci klíčů (vydaných-ztracených) od objektu a zajišťovat jejich výrobu.
  • Vést evidenci čipových karet (vydaných-ztracených) pro ovládání vstupu do domu/garáží a zajišťovat jejich výrobu.
  • Organizovat a řídit veškeré údržbové práce včetně prací preventivních.
  • Předkládat návrh kalkulace nutných údržbových a preventivních prací včetně cenových nabídek.
  • Dohlížet na plnění dodavatelských smluv dlouhodobého charakteru, případně i jiných smluv vztahujících se k technickému provozu objektu.
  • Zajištění koordinace zpřístupnění měřidel tak, aby zatížení pro jednotlivé vlastníky bylo co možná nejmenší.
  • Spolupracovat s dodavateli energií při odečtu příslušných měřidel.
  • Zpracovávat a předkládat na vyžádání mandanta v termínu dohodnutém, návrh plánu oprav na následující období zpracovaný na základě požadavků ze strany mandanta nebo vyplývající z aktuálního stavu nemovitosti.
  • Zajišťovat provedení všech povinných revizí a kontrol vyhrazených technických zařízení v termínech a způsobem stanoveným obecně závaznými předpisy, přesný výčet revizí a činností, které bude Mandatář zajišťovat, budou obsahem přílohy této smlouvy.
  • Vést evidenci a plán kontrol a revizí.
  • Zajišťovat nepřetržitou havarijní službu voda – kanalizace – topení.
  • Zajišťovat provádění desinfekce, dezinsekce a deratizace společných prostor spravovaných nemovitosti, pokud to bude situace vyžadovat.
  • Zajišťovat větší opravy v rámci údržby nemovitosti.
  • Zajistit nabídky na jednotlivé opravy včetně rozsahu prací a kalkulací cen a předložit toto statutárnímu orgánu SVJ. Cena za jednotlivé úkony bude předem schválena výborem SVJ.
  • Podle schváleného plánu oprav, rekonstrukcí a modernizací připravovat podklady a vypisovat výběrová řízení pro výběr dodavatele/zhotovitele.